Thursday, April 5, 2007

Menjana Pendapatan Dengan AGLOCO!


Apakah AGLOCO?

Saya percaya ramai yang belum tahu apa itu agloco. saya nak kongsi sikit tentang bisness agloco ini. kepada yang belum pernah dengar tentang agloco, saya nak beri gambaran ringkas tentang bisness ini. agloco sebenarnya bisness alaf baru yang cukup hebat dan saya dikhabarkan binsness ini adalah yang pertama seumpamanya. consep bisness ini adalah ajen pengiklanan. sama seperti my space dan yang sewaktu dengannya. bezanya adalah myspece untung perjuta2 hasil dari pengiklanannya di dalam website tersebut. tetapi tidak dikongsikan bersama ahli-ahlinya yang berjumlah berjuta-juta orang.


sekarang kawan-kawan sudah ada gambaran tentang bisness ini. oklah saya akan masukkan huraianan tentang agloco yang sudah diterjemahkan didalam bahasa melayu oleh. jangan lupa mendaftar, semuanya free je. tk perlu risau.

Apakah AGLOCO?

AGLOCO™ adalah “economic network” yang pertama di Internet, memberi peluang pada Ahlinya untuk “Mendapat Perkongsian Saham Internet.” Para pengiklan, syarikat search engine, pemilik online store, dan pelbagai peniagaan di internet, membayar pelbagai syarikat agar kesampaian /kecapaian perhatian dan penjualan barangan mereka kepada golongon seperti ANDA. Dengan sistem AGLOCO mereka akan membayar ANDA.

AGLOCO juga adalah komuniti global di Internet yang Ahli aktifnya dibayar mengikut aktiviti online mereka. Melalui Viewbar TM teknologi, ahli-ahli bermanfaat melalui paparan kandungan yang disalur berdasarkan minat mereka. AGLOCO juga membayar ahlinya untuk refer kan rakan-rakan ke komuniti ini.

2. Bagaimana untuk saya menjana wang dan beroleh saham?

Sertai, gunakan internet sebagai kebiasaan dan jana wang serta perolehi saham – ya semudah itu. Sejurus anda “install” perisian Viewbar, secara otomatik masa anda aktif melayari internet direkodkan, dan anda dibayar untuk itu.

Langkah PERTAMA – Sertai, jadikan diri anda AHLI AGLOCO. Ianya pantas, dan PERCUMA. Apabila anda refer kan rakan-rakan atau ahli keluarga, maka jumlah wang dibayar dan saham untuk anda bertambah.

3. Bagaimana rangkaian “referral” berfungsi?

AGLOCO membayar anda mengikut kadar setiap 1 jam. Dan anda dibayar apabila orang yang anda refer kan samada “direct referrals” atau “extended referrals” melayari internet menggunakan Viewbar. Extended referrals kesinambungan sehingga 4 tahap menjangkaui referral asal anda, tiada had berapa jumlah ahli referral yang anda kumpulkan.


Click di sini untuk ke AGLOCO

0 comments: